مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-04اقتصادي

نیاز  استان قم به ساخت مراکز نگهداری معلولین


مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه سالانه حدود 1500نفر رشد پذیرش معلولین در استان قم وجود دارد، تاکید کرد: باید نهضت ساخت مراکز معلولین را شروع کنیم و این نیاز مبرم استان قم است، - ایسنا/قم مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه سالانه حدود 1500نفر رشد پذیرش معلولین در استان قم وجود دارد، تاکید کرد: باید نهضت ساخت مراکز معلولین را شروع کنیم و این نیاز مبرم استان قم است، باتوجه به پیری جمعیت که در سال های نه چندان دور در انتظار ما است این نیاز دوچندان می شود.

سید صادق میریی در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز معلولین عنوان کرد: شعار امسال در روز جهانی معلولین، باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر است، ایجاد فرصت های برابر و در دسترس راه رسیدن به توانبخشی و حضور فعال معلولین در جامعه است.

وی افزود: این فرصت ها شامل فرصت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و دیگر ابعاد است، در قانون جامعه معلولان تقریبا 22 دستگاه موظف هستند وظایفی را که برای حمایت از معلولان لازم است اجرا کنند، سازمان بهزیستی در این مسیر بستر را فراهم می کند و دیگر دستگاه ها باید طبق تکالیف، خدمات لازم را فراهم کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قم گفت: در استان قم بالغ بر 23 هزار نفر معلول شناسایی شده اند که نزدیک 7 هزار و 600 نفر معلولیت شدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز  استان قم به ساخت مراکز نگهداری معلولین

نیاز  استان قم به ساخت مراکز نگهداری معلولین